به گزارش ایرنا، علیرضا رضازاده روز شنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در میدان امام خمینی (ره ) شهر سمنان با اشاره به سخنان رییس جمهور که گفت' وقتی بدعهدی آمریکا مشخص است مذاکره با آمریکا در مسایل دفاعی کشور دیوانگی است'، افزود : با آشکار شدن چهره واقعی آمریکا شعار مرگ بر آمریکا جوان خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به سخنان اهانت آمیز رییس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد : ترامپ دیوانه نیست و دوست دارد که دیوانه معرفی شود.
این کارشناس مسایل سیاسی یادآور شد : امروز مقاصد پلید امریکا با نابودی گروه های تکفیری داعش در منطقه به شکست انجامیده است.
وی با بیان این که عظمت انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می شود ، تصریح کرد: حضور بیش از 20 میلیون انسان مومن و عاشورایی در راهپیمایی عظیم حسینی با وجود تهدید داعش مبین اقتدار و غیرت ملت ایران است.
رضا زاده سالروز تبعید امام راحل در 13 آبان سال 43 و سخنرانی امام علیه قانون کاپیتولاسیون،راهپیمایی دانش آموزان برای اعتراض به ظلم حکومت شاه و کشته شدن بیش از 50 دانش آموز بی گناه و تسخیر لانه جاسوسی را از جمله بزرگداشت حماسه 13 آبان برشمرد.
در پایان راهپیمایی امروز قطعنامه سراسری روز 13 آبان قرائت شد.
به گزارش ایرنا، 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.
اشماری از اقشار مردم و مسوولان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان سمنان در راهپیمایی امروز 13 آبان بر ضرورت همبستگی ملت ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کردند و با سردادن شعارهایی از جمله ' الله اکبر خامنه ای رهبر - روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار و مرگ بر آمریکا|' با آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق بستند.
6026/7342
*خبرنگار: الناز ملکی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.