به گزارش ایرنا، مسابقات یک روزه کشتی آزاد بزرگسالان استان سمنان با حضور ٨0 کشتی‌گیر در قالب 9 تیم از استان سمنان در سالن چند منظوره ولایت استادیوم حمزه سیدالشهدا دامغان در 10 وزن برگزار شد.
در بازی نهایی مسابقات کشتی بزرگسالان استان سمنان، تیم کشتی دامغان با کسب 71 امتیاز ، قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و تیم های مهدیشهر و سمنان به ترتیب با 69 و 64 امتیاز مقام دوم و سوم را کسب کردند.
ورزشکاران قهرمان در این دوره از مسابقات محمد حسن خلسه در وزن ٦١ کیلوگرم، محسن یزدانی در وزن ٧٨ کیلوگرم، ابوالفضل کلان نژاد در وزن ١٢٥ کیلوگرم مقام اول و عین الله قربانی در وزن ٨٢ کیلوگرم، مجید گرزالدین در وزن ٩٧ کیلوگرم و مظفر فتحعلیان در وزن ١٢٥ کیلوگرم مقام دوم را کسب کردند، همچنین علی جلال در وزن ٥٧ کیلوگرم، امید سروانی در وزن ٧٠ کیلوگرم و سید اسماعیل شنایی در وزن ٨٢ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند.
در مجموع 9٨ نفر در این مسابقات به عنوان کشتی گیر، سرپرست، مربی و داور حضور داشتند که ٨0 نفر کشتی گیر، 12 نفر مربی و سرپرست و تعداد 6 داور بودند، نفرات برگزیده این دوره از مسابقات برای حضور در تیم کشتی استان سمنان و حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.
در این دوره از مسابقات 9 تیم از شهرهای دامغان، مهدیشهر، سمنان، فولادمحله، گرمسار، بسطام، ایوانکی و شاهرود حضور داشتند.
استان سمنان بیش از هزار و 200 کشتی گیر سازمان یافته دارد.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.