محمدرضا خباز روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : افزایش رفاه اجتماعی و کاهش نرخ تورم از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است و با تلاش های شبانه روزی مسولان دستگاه های اجرایی این برنامه ها در کشور محقق شد.
وی اظهارداشت : زمینه آزادی بیان و نقد منصفانه در دولت تدبیر و امید فراهم شد و با مشارکت دلسوزانه مردم ، پیشرفت در زمینه های مختلف اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی در کشور محقق شد.
خباز خاطرنشان کرد : خدمت رسانی به مردم وظیفه دولت است و هیچ شانی و جایگاهی بالاتر از تلاش برای رفع مشکلات اقشار مردم برای دولت وجود ندارد.
استاندار سمنان با بیان این که افراد ذلتش آموخته و روشنفکر جامعه دستاورد دولت تدبیر و امید را برای اقشار مردم اطلاع رسانی کنند، اضافه کرد: در این دولت خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شد.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی را بدون حمایت مردم نمی توان تصور کرد و پایه این انقلاب با حمایت های همه جانبه اقشار مردم استوار شده است.
خبار گفت: گروه های مخالف دولت اصرار دارند تا عملکرد قابل توجه دولت تدبیر و امید را انکار کنند، اما با لطف خداوند مردم کشور هوشیارند و فریب عوام فریبی عده ای محدود را نخواهند خورد.
وی بیان داشت : برجام سند افتخاری برای دولت تدبیر و امید است و اگر تلاش دستگاه دیپلماسی نبود، اقتصاد کشور به مرز فروپاشی نزدیک می شد.
به گزارش ایرنا، در 6 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و 3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.