به گزارش ایرنا ، اجتماع کنندگان به منظور رسیدگی مشکلات فراروی مسکن مهر ، چهار تن را به نمایندگی از خود برای گفت وگو با معاون عمرانی فرمانداری معرفی کردند.
نورالله ستوده یکی از متقاضیان مسکن مهر شاهرود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: از زمان تحویل این خانه ها 2.5 سال می گذرد، اما همچنان اقدامی صورت نگرفته است.
وی افزود: از سال 92 زمان آغاز ساخت این خانه ها ، هر یک از متقاضیان از 15تا 29 میلیون تومان پرداخت کرده اند.
ستوده ادامه داد: هنگام امضای قرار داد در پنجم اردیبهشت سال 92 قرار شد هر متر مربع به قیمت هفت میلیون ریال در 18 ماه ساخته و تحویل مردم شود.
عیسی شعبانی یکی دیگر از متقاضیان نیز گفت: پس از گذشت مدتی از زمان شروع بکار ساخت خانه ها، با هماهنگی متقاضیان 6ماه دیگر نیز به مهلت ساخت اضافه شد.
وی افزود: بنا های در حال ساخت اکنون حدود 50 درصد رشد فیزیکی دارند و پیمانکار با تعطیل کردن طرح هیچ پاسخی به مردم نمی دهد.
شعبانی گفت: براساس هماهنگی با پیمانکار قرار شد این ساختمان ها با امکانات ویژه مانند توقفگاه های سرپوشیده ، درب ضد سرقت ، آسانسور و امکانات رفاهی دیگر ساخته شود.
مهدی بلوچی دیگر متقاضی مسکن مهر شاهرود هم گفت: اجرای نمای ساختمان با سنگ یا آجرنما از دیگر بندهای قرارداد بود، اما اکنون با سیمان رنگی قرار است نمای ساختمان را پوشش دهند.
وی افزود: در پنجم مهرماه پارسال نشستی با حضور مسوولان شهرستان و استان برگزار شده و مقرر گردید به پیمانکار فرصتی 15 روزه داده شود تا طرح را ادامه و تکمیل کند و یا خلع ید انجام شود.
پس از آن که گفت وگوی نمایندگان متقاضیان مسکن مهر شاهرود با معاون عمرانی فرمانداری ویژه شاهرودبرگزارشد، محل را ترک کردند.
این متقاضیان در مردادماه امسال نیز با حضور در فرمانداری شاهرود با فرماندار گفت وگو کردند.
تاکنون 2 پرونده در دادگستری شاهرود برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شده است.
بنابه گفته مسوولان ، بیشتر متقاضیان مسکن مهر شاهرود خانه هایشان را تحویل گرفته اند.
شهرستان 240هزار نفری شاهرود در شرق استان سمنان قرار دارد.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا **انتشاردهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irnashahroud مراجعه فرمایید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.