محمدابراهیم حمزه ای روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ساخت بیمارستان 32 تخت خوابی و تجهیز دانشکده پیراپزشکی شهرستان آرادان و کمک برای ساخت دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه و پنج مرکز بهداشتی و درمانی و 6 مرکز بهداشتی و درمانی روستایی را از جمله عملکرد این مجمع خیرین سلامت استان برشمرد.
وی اظهار داشت : ساخت مرکز بهداشتی و درمانی در شهمیرزاد با صرف هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از سوی خیر رضا جعفرآبادی و رابعه صفائیان از جمله مهم ترین طرح های بهداشتی این مجمع بوده است.
وی به کمک 80 میلیارد ریالی یک خیری دامغانی به بیمارستان ولایت این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد : این خیر با این مقدار اعتبار، پنج دستگاه از جمله ام ار آی، سی.تی.اسکن، سونوگرافی و تراکم استخوان برای این بیمارستان خریداری کرده است.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان سمنان، خرید 13 دستگاه دیالیز به مبلغ پنج میلیارد و 200 میلیون ریال و خرید سه تخت احیاء نوزاد به مبلغ 300 میلیون ریال برای مراکز درمانی این استان را از جمله اقدامات ممتاز این مجمع ذکر کرد و گفت: این مجمع علاوه براین، تاکنون برای درمان بیماری بیش از 2 هزار و 550 بیمار زن و مرد نیازمند کمک کرده است.
وی احداث خانه بهداشت روستای رکن آباد شهرستان سمنان و ایجاد سه مرکز اورژانس جاده ای در محورهای ارتباطی شهرستان سرخه و بخش شهمیرزاد را از جمله طرح های درمانی مجمع سلامت خیرین این استان اعلام کرد.
حمزه ای تصریح کرد : این مجمع اکنون خوابگاه 400 نفره دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه با چهار هزار و 700 متر مربع زیربنا با 69 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار با سرمایه گذازی توسط بانک ملت را در حال ساخت دارد.
مجمع خیرین سلامت استان سمنان با بیش از 250 نفر عضو در سال 1387 راه اندازی شد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.