سرهنگ ابوذر قربانی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود : با تماس تلفنی شبنه شب یک خانواده تبعه افغان با مرکز فوریت های پلیسی 110 گرمسار مبنی بر ربایش 2 خواهر 17 و 6 ساله شان، موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی به محل عزیمت وضمن بررسی صحنه و انجام تحقیقات محلی و با استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد : در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ربایندگان سه نفر بوده که 2 نفر از آن ها از اقوام دور این 2 خواهر و یک نفر دیگر راننده آژانس بوده که در ربایش با آن همکاری داشته است.
سرهنگ قربانی تصریح کرد : کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی، راننده آژانس را بازداشت و مخفیگاه ربایندگان را در شهرستان فیروزکوه شناسایی و به محل آنان مراجعه کردند ولی به هنگام حضور متوجه می شوند که ربایندگان به محل دیگری نقل مکان کرده اند.
وی گفت : پس از انجام تحقیقات کارآگاهان در مخفیگاه آنان و بررسی بیشتر ، مخفیگاه بعدی ربایندگان را در شهرستان ساوه شناسایی و بالافاصله به محل مراجعه کردند و 2 خواهر ربوده شده در محل شناسایی و آزاد شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ادامه داد : این 2 خواهر در لحظات اولیه اعلام داشتند پس از اطلاع ماموران از محل آنان، ربایندگان از محل متواری شدند.
سرهنگ قربانی اضافه کرد : علت و انگیزه ربایش این 2خواهر قبول نکردن خواستگاری ربایندگان بوده که منجر به ربایش این 2 خواهر شد.
در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان 30 هزار اتباع خارجی زندگی می کنند.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.