به گزارش ایرنا، محمدرضا سوقندی روز سه شنبه در نشست خبری مسوولان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: باید مکتب و تفکر حسینی در تمام محورهای فرهنگی و اجتماعی پیوست شود و با این رویکرد می توان جامعه ای شاداب و معنوی داشت.
وی خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر برای آحاد جامعه یک تکلیف است و نصایح زبانی می تواند جامعه را از انحرافات اخلاقی نجات دهد.
وی ادامه داد: سه رویکرد مهم طلایه داران، یاران معروف و یادآوران در رویکرد امر به معروف و نهی ازمنکر وجود دارد و باید با برنامه ریزی هماهنگ این فرهنگ حسینی و اصیل را در کشور نهادینه کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: امسال هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس تقارن یافته است و باید از رویکرد معنوی برای گسترش و ترویج اسلام ناب بهره گرفت.
وی تصریح کرد: آحاد جامعه نسبت به تفکر تذکر زبانی و احیای معنویت در جامعه باید تلاش کنند و امر به معروف و نهی از منکر رویکردی ارزشمند برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر برای اجرا شدن نیازمند مصداق سازی است و باید با اطلاع رسانی دقیق برای اجرای این طرح تلاش شود، امسال در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان سمنان بیش از 90 عنوان برنامه برگزار می شود.
در این نشست مسوولان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان از جمله حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گزارشی از عملکرد و راهبردهای این ستاد در اجرای این فریضه دینی مباحثی مطرح کردند.
به گزارش ایرنا، در تقویم جمهوری اسلامی ایران اول تا هفتم محرم، هفته گرامیداشت احیا امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.