سعید عندلیبی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حکم استخدام جامعه ایثارگران در قانون جامع خدمات ایثارگران در ماده 21، دستگاه های اجرایی را مکلف کرده 25 درصد از سهمیه خودشان را به استخدام ایثارگران اختصاص دهند.
وی با اشاره به روند تسهیل‌گری خانواده شهدا و ایثارگرانی که دارای پرونده قضایی هستند، گفت: طبق اساس نامه بنیاد شهید و ماده 58 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، حمایت قضایی از جامعه ایثارگران از سوی وزارت دادگستری و قوه قضاییه با تامین منابع از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حال انجام است.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به این که 17 پیش‌نویس آیین ‌نامه‌ های اجرایی قانون جامع خدمات‌ رسانی به ایثارگران در دولت یازدهم از سوی بنیاد شهید برای تصویب به دولت ارایه شده است، یادآور شد: هفت آیین ‌نامه با هدف افزایش خدمات به تصویب رسیده و بقیه در دستور کار قرار دارد.
سه میلیون و 500 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران را دریافت می کنند، 250 هزار جانبار بالای 25 درصد در کشور وجود دارد، استان سمنان بیش از سه هزار شهید، هفت هزار و 600 جانباز و 243 آزاده تقدیم کشور کرده است.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.