به گزارش ایرنا، سیدجواد رضوی روز سه شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات اداره کل کمیته امداد استان سمنان، افزود: این 53 پایگاه شامل، 15 پایگاه در سمنان، 13 پایگاه در شاهرود، هفت پایگاه در دامغان، پنج پایگاه در مهدی‌شهر، چهار پایگاه در میامی و در شهرستان های سرخه ، آرادان و گرمسار هر کدام سه پایگاه است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان افزود: این جشن مطابق سال های گذشته در روز پنجشنبه بیست و سوم شهریور در پایگاه های کمیته امداد، روز جمعه بیست و چهارم شهریور در مصلاهای نماز جمعه استان و روز چهارشنبه نوزدهم مهر در مدارس برگزار می شود.
وی یادآور شد: نسبت به سال های گذشته تعداد پایگاه های جشن عاطفه ها در استان سمنان کاهش یافته است و استفاده از فضای مجازی و ارایه کمک از طریق تلفن همراه جایگزین آن شده است، مردم می توانند با شماره‌گیری *8877*023# در این کار نیک همکاری داشته باشند و یا به حساب بانک صادرات به شماره 0102318463009 و کارت بانکی 6037691990176984 مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.
رضوی تصریح کرد: پول و کالای جمع آوری شده در مدارس بعد از ثبت و ضبط به خود مدارس بازگردانده می شود و مدیران مدرسه به صلاح‌دید خود این کمک ها را به دانش آموزان نیازمند تحویل می دهند یا به مدارسی که دانش آموز نیازمند دارد انتقال می دهند.
وی خاطرنشان کرد: دین اسلام دین محبت محوری است و جشن عاطفه ها در کشور و دین اسلام طرفداران زیادی دارد و یکی از جلوه های محبت است که در شروع سال تحصیلی جدید به کمک دانش آموزان نیازمند می آید.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: سال گذشته چهار میلیارد و 610 میلیون ریال شامل کمک های امدادی، مراکز نیکوکاری و مدارس در جشن عاطفه ها جمع آوری شده بود که نسبت به سال 94 حدود 9 درصد رشد داشت و پیش بینی می شود امسال 14 میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شود.
استان سمنان 2 هزار و 24 دانش آموز و 278 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد دارد، 22 هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره می برند که شامل 13 هزار و 800 نفر مستمری‌بگیر است و هشت هزار و 200 نفر نیز از کمک‌های تک یا چندخدمتی بهره می گیرند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.