حسن کاتبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تعداد کتاب از امروز سیزدهم تا 27 شهریور 96 به مدت 15 روز آماده توزیع است و دانش آموزان مقطع پیش‌دبستانی تا پیش‌دانشگاهی می توانند با مراجعه به مدارس و مراکز توزیع کتاب، کتاب‌های درسی خود را تحویل بگیرند.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ در توزیع کتاب این است که دانش آموزان اقدام برای دریافت کتاب‌های درسی خود را به روزهای آخر شهریور موکول می‌کنند که این حرکت، هم کار توزیع برای آموزش و پرورش را سخت‌تر می‌کند و هم وقت بیشتری از دانش آموزان و اولیا گرفته می شود.
کاتبی اضافه کرد: از دانش آموزان و خانواده ها خواهشمندیم به منظور تهیه هر چه زودتر کتاب های درسی خود به مراکز و مدارس خود مراجعه کنند تا با مشکل نبود یا کمبود کتاب درسی برای هیچ دانش آموزی در شروع سال تحصیلی مواجه نباشیم.
رئیس آموزش و پرورش دامغان، از حل مشکل شهریه مدارس هیات امنایی شهرستان دامغان خبر داد و گفت: در شورای آموزش و پرورش شهرستان برای مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم هیات امنایی به ترتیب 250، 220 و 245 هزار تومان شهریه به تصویب رسیده است.
در حال حاضر 12 هزار دانش آموز دامغانی در 100 آموزشگاه این شهرستان تحصیل می کنند و آموزش و پرورش دامغان یک هزار و 300 نیروی فرهنگی دارد.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.