سرهنگ سید علی اکبر میری روز دوشنبه به خبرنگاران در دامغان افزود: در ساعت 21 یکشنبه در پی درگیری در مرکز نگهداری بیماران روانی طلوع ایثار، مجروحان حادثه به اورژانس بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند، مرکز فوریت های پلیسی 110 وارد عمل شد و گروه گشت کلانتری مرکزی به اورژانس اعزام شدند.
سرهنگ میری ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد دو مرد با هویت های مشخص که در اثر درگیری مجروح شده بودند توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که یکی از مجروحان مردی حدود 49 ساله بود که در اثر اصابت شی تیز به قلبش در بیمارستان ولایت دامغان جان باخت.
فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه شخص دوم نیز از ناحیه صورت مجروح شده بود و حال عمومی وی در حال حاضر مساعد است، خاطرنشان کرد: ضارب مردی با هویت معلوم حدود 35 ساله و تبعه افغانستان است که با حضور جانشین فرمانده انتظامی، رییس کلانتری مرکزی، عوامل یگان امداد و بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب دامغان دستگیر شد.
فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به تشکیل پرونده قتل برای این حادثه گفت: علت بروز این قتل در دست بررسی است، قاتل از بیماران روانی است که در مرکز نگهداری بیماران روانی طلوع ایثار دامغان تحت نگهداری بوده است.
این مرکز نگهداری در روستای جزن و در 10 کیلومتری دامغان قرار دارد، شهرستان دامغان ازسال 94 تا قبل از این حادثه، هیچ گونه قتلی نداشته است.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.