به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز عصر دوشنبه در آیین افتتاح متمرکز طرح های عمرانی شهرستان میامی در محل ساختمان نوساز ثبت اسناد این شهرستان افزود: شهید رجایی و باهنر با درایت و توانمندی خدمات ارزشمندی برای ملت ایران انجام داده و کارنامه بسیار روشنی از خود به یادگار گذاشتند.
استاندار سمنان با بیان این که نگاه دولت به مناطق مختلف با عدالت همراه است ، افزود: بودجه امسال استان حدود 300 میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد .
وی ادامه داد: 44 طرح در هفته دولت امسال در مناطق محروم میامی به بهره برداری رسیدکه این امر به معنی پایبندی دولت به عدالت اجتماعی است.
استاندار سمنان گفت:شهرستان میامی از منابع ارزشمند کشاورزی برخوردار است که باید با راه اندازی واحدهای فرآوری برای افزایش اشتغال تلاش کرد.
خباز گفت: جاده جیلان-میامی از طرح های ارزشمندی است که با حمایت دولت آماده بهره برداری می شود.
وی با بیان این که ، اداره کشور نیازمند دخالت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است ، افزود: باید برای رشد و توسعه میامی به فعالان بخش خصوصی اعتماد کرد.
خباز ادامه داد: میامی شهرستان محروم استان است و دولت تدبیر وامید با اراده پولادین درصدد رفع محرومیت از کشور است.
استاندار سمنان پول نفت را برای اداره کشور ناکافی خواند و گفت: امسال بودجه عمرانی استان سمنان 220 میلیارد تومان است که اگر 50 درصد آن محقق شود بازهم نمی توان مشکلات استان را برطرف کرد.
وی ادامه داد: در 2 سال گذشته بیش از هفت هزار میلیارد تومان تفاهم نامه اقتصادی با بخش خصوصی در سمنان منعقد شده است که این امر در افزایش اشتغال در استان تاثیر شایانی دارد.
در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت 44 طرح عمرانی و اقتصادی میامی با اعتبار 14 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
486 طرح عمرانی، اقتصادی و تسهیلاتی با اعتبار 303 میلیارد تومان با ایجاد 754 شغل در هفته دولت 96 در این استان افتتاح می‌شود.
در سال 95 در استان سمنان 432 طرح با هشت هزار 680 میلیارد ریال اعتباربه بهره برداری رسید.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته گرامیداشت دولت نامگذاری شده است.
7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای شهرستان های شاهرود و میامی به نشانی IRnashahroud@ مراجعه کنید)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.