مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان به ایرنا گفت: این هتل در زمینی به مساحت سه هزار و 406 متر مربع و با زیربنای پنج هزار و 606 متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.
حسین خواجه بیدختی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح 2 میلیارد و 400 تومان بوده و برای 50 نفر شغل ایجاد می کند، گفت: این هتل ظرفیت پذیرایی از یکهزار نفر را دارد و دارای 36 سوئیت و اتاق است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه کار ساخت هتل قصر بسطام از سال 80 توسط هیات امنای امامزاده محمد(ع) بسطام آغاز شد، اما با گذشت 12 سال نیمه‌تمام ماند و از سال 92 سرمایه گذاری با تملک این مجموعه طرح را آغاز و تکمیل کرد، گفت: این هتل در زمینی به مساحت سه هزار و 406 متر مربع و با زیربنای پنج هزار و 606 متر مربع در پنج طبقه ساخته شده است.
محمدرضا خباز استاندار سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان های شاهرود و میامی در این آیین حضور داشتند و پیش از آن نیز با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
با افتتاح طرح های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در هفته دولت امسال، مراکز اقامتی استان به 69 مرکز شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 37 اقامتگاه بوم گردی، هفت خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری افزایش می یابد که این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران و ظرفیت اقامتی رسمی بیش از 2 هزار نفر شب است.
در هفته دولت امسال 487 طرح با اعتبار 310 میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 754 نفر در استان سمنان بهره برداری می شود.
7359/6103 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به کانال تلگرامی این رسانه به نشانی @irnashahroud مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.