به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، «محمد صادق رضویان» امروز و در گفت و گویی افزود: دومین جشنواره گل آفتابگردان با محور توسعه فرهنگ گردشگری در روستای رضوان بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار می‌‌شود.
وی گفت: این جشنواره با هدف معرفی سنت‌ها ، آیین‌های محلی و ظرفیت های طبیعی و گردشگری شهرستان میامی ، افزایش شادابی و نشاط در مردم و جذب گردشگر به منطقه برگزار می‌شود.
رضویان افزود: مزارع آفتابگردان کالپوش علاوه بر رونق کشاورزی با ایجاد مناظر زیبا و چشم نواز فرصت مناسبی را برای حضور و بهره مندی علاقه مندان به حوزه های طبیعت و طبیعت گردی فراهم می‌کند.
وی گفت: همجواری محل برگزاری جشنواره با مناطق نمونه گردشگری دکل دشت شاد جنگل قشقلاته و نام نیک و نزدیکی با روستاهای هدف گردشگری تلوبین، نردین، نام نیک، حسین آباد و دشت شاد و سد کالپوش از جاذبه‌های این جشنواره است.
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میامی افزود: برگزاری مسابقات کشتی آلیش، بازی های بومی و محلی و پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های جشنواره گل آفتابگردان کالپوش است.
روستای رضوان در منطقه نمونه گردشگری دشت شقایق در کیلومتر 120 میامی به عنوان مرکز بخش کالپوش قرار دارد.
علاقمندان می‌توانند روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت هشت صبح با حضور در روستای رضوان بخش کالپوش شهرستان میامی در این جشنواره شرکت کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 720370
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.