به گزارش خبرگزاری خبرانلاین حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در این دیدار با تاکید بر اینکه ما در کشور شهدا و ایثارگر اصلاح طلب واصول گرا نداریم گفت: من می خواهم عامل وحدت در استان باشم.
وی افزود: دلیل برخی از مشکلاتی که اصلاح طلبان در استان مطرح می کنند خودشان هستند زیرا زمانی که آنها فاصله می گیرند ما نمی توانیم کاری کنیم.
وی افزود: هر زمان این افراد نزد ما آمدند ما در کنار آنها بودیم.
شاهچراغی با تاکید بر اینکه تفرقه افکنی اتفاق بدی است تصریح کرد: اگر میخواهیم در استان کارها به خوبی پیش برود باید همه در کنار هم باشیم.
وی گفت: نماز جمعه، مسجد و رهبری برای همه مردم است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من سوگند می خورم در انتخابات شوراها به هیچ فردی نگفتم به چه کسی رائ بدهد وبه چه فردی رائ ندهد.
وی گفت: از این دیدار بسیار خرسند شدم زیرا حرف خود را به روشنی زدید و هیچ گاه از بیان حرف حق نهراسید.
وی اذعان داشت: من همه شما عزیزان را می شناسم اقایان سیادتی، کواکبیان،همتی، دهرویه، طحان، کردی نسب و البته فامیلی بقیه را به یاد ندارم ولی تمام قیافه ها را می شناسم که از قبل در نظام بوده اند.
شاهچراغی اضافه کرد: اقای دکتر کواکبیان همیشه گفته که اقای شاهچراغی عامل وحدت استان است من همه همیشه سعی کرده ام اینگونه باشد، در خطبه های نماز جمعه هم استانی صحبت می کنم و کمتر اتفاق افتاده شهرستانی بگویم.
در ابتدای این جلسه سید مسعود سیادتی منتخب شورای اسلامی شهر سمنان هم ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با حجت الاسلام شاهچراغی گفت: من از قدیم شاگرد حاج آقا بوده ام و در کلاس درس نهج البلاغه ایشان شرکت می کردم.
وی گفت: جمع حاضر همگی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگر و رزمنده می باشند و به حضرتعالی ارادت دارند.
وی افزود: از همان روزهای فعالیت خود در دوران انقلاب باعث شده ایم که مردم با حضور پررنگ خود باعث پر شور شدن انتخابات شوند و حضور حداکثری آنها باعث دلسرد شدن دشمنان نظام شود ولی اینکه بعد از انتخابات عده ای با برخورد های خود باعث شوند تا اختلاف سلیقه وجود نداشته باشد امری صحیح نیست و تاکنون هیچ کس نتوانسته ما را از نظام و انقلاب مایوس نماید.
وی در ادامه گفت:از شما انتظار داریمکه به عنوان پدر معنوی استان نگاه بهتری به ما داشته باشید و این اجازه داده شود تا ما هم بیانیه های خود را از طریق تریبون نماز جمعه بخوانیم و حرف های خود را بازگو نماییم و من معتقد هستم جمع حاضر همچون سایرین نمی اندیشند باید نگاه ویژه ای به آنها داشت در هر جامعه دیگری اگر ما زندگی می کردیم به ما جام می دادند ولی خیلی ها دوست دارند ما را حذف نمایند ولی ما حذف شدنی نیستیم چون نظام و جامعه را دوست داریم.
سپس ابوالقاسم کواکبیان هم گفت: شاید ما همیشه در خدمت ولی فقیه نباشیم ولی به ایشان و نظام جمهوری اسلامی وفاداریم.
وی افزود: برخی می گویند شهدا دارای درجاتی هستند ولی فقط خداوند می داند که شهیدان دارای چه درجاتی هستند بنابراین ارزش همه شهدا یکسان است.
وی در پایان گفت: البته خانواده شهدای شهر سمنان منحصر به عده خاصی نیستند و همه خانواده های شهدا محترمند.
در ادامه محمد همتی دیگر منتخب شورای اسلامی شهر سمنان هم گفت: انتخابات متعلق به آحاد مردم است و اختلاف سلیقه هایی که در انتخابات شرکت می کنند موجب آرای بالای مردم می شوند که به واسطه آن نظام تثبیت می شوند.
وی افزود: نباید برخی نیروهای انتظامی به مانند یک حزب برخورد نموده و شروع به پرونده سازی هایی نمایند که موجب حذف فرزندان انقلاب شود.
وی ادامه داد: نماز جمعه و امام جمعه باید همانند یک داروخانه باشد و دوای درد همه اندیشه ها را داشته باشد و نباید جریانی و گروهی رفتار شود.
همتی در پایان گفت: ما به این جایگاه اعتقاد و انتقاد داریم.
مرتضی دهرویه هم در این دیدار گفت: از حاج اقا شاهچراغی انتظار داریم به عنوان پدر معنوی تمام گروهها و جناح های سیاسی که با خون و گوشت و پوست خود برای حفظ نظام تلاش می کنند، باشند افتخار ما این است که با سن کم از زمان دفاع مقدس تا به حالا در تمام صحنه های اجتماع حضور فعال داشته ایم.
علی اکبر طحان هم در این جلسه به وحدت بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: همه ما باید در کنار هم باشیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719027
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.