به گزارش خبرگزاری خبرانلاین علی اصغرجمعه ای رئیس اتاق سمنان رکود موجود در صنعت ساختمان را تاثیرگذار عنوان و اظهار داشت : : وضعیت فعلی صنعت ساختمان همانند گذشته مطلوب نیست و آنچه که از قرائن و شواهد برمی آید این است که شرایط امسال و سال آینده صنعت ساختمان در کشور رونق نخواهد داشت .
رئیس اتاق سمنان وجود مساکن خالی در کلان شهرها را یک عارضه بر شمرد و ادامه داد : ما نتوانستیم سیستم مدیریت واحد و یکپارچه را در صنعت ساختمان نهادینه نماییم و این ضعف مدیریت ، ضربات بسیاری را به تولید کنندگان وارد نموده است .
رئیس اتاق سمنان معتقد است عدم رونق اقتصادی در طبقه متوسط جامعه باعث شده است که قدرت رقابت پذیری این قشر به شدت کاهش بیابد ،
جمعه ای مدیریت مستقیم در عرضه را مهم و تاثیر گذار می داند و اظهار کرد : اتاق های بازرگانی بارها به این مسئله تاکید داشته اند که با توجه به شرایط باید تدبیری اندیشده شود تا سیاست های متوازن اقتصاد در بازار اجرایی بشود .
وی رویکرد سازمان امور مالیاتی و نگرش آن به وضعیت اقتصاد ی مردم را مهم برشمرد و اذعان داشت : سیستمی دیدن وضعیت مالیات بسیار خوب است زیرا این امر باعث شفافیت مالیاتی میشود ولی باید ترتیبی اتخاذ گردد که این سیاستها بصورت یکپارچه و کلی دیده بشود .
رئیس اتاق سمنان خاطر نشان کرد : تقابل سازمان امور مالیاتی و تولید کنندگان باید منصفانه باشد و مسائل باید تعامل طرفین بررسی شود
در این نشست مسائلی همانند عدم درج کد اقتصادی خریدار ، جرایم مالیاتی ، خرده فروشی و دیگر مسائل مرتبط مطرح گردید .

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 719009
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.