سید امیر حسین خادمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از جمله مهم ترین موارد این 27 طرح بهداشتی و درمانی شهری و روستایی دامغان طرح های امیریه، دیباج، قمر بنی هاشم، شهید حلاجی، ستاد مرکزی بهداشتی درمانی شهید چراغیان، مرکز جامع روستای جزن و فرات است و تلاش می‌شود 80 درصد این طرح ها تا دهه فجر 96 به بهره‌برداری برسد.
وی، از بزرگترین این طرح های در دست احداث در حوزه بهداشت دامغان را طرحی به مساحت هزار و 700 متر مربع در فضاهای شهری و طرح های 80 متری مربوط به خانه های بهداشت روستایی اشاره کرد و گفت: آغاز ساخت 2 طرح دیگر بهداشتی با دریافت زمین نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان با اشاره به این که 28 دندانپزشک متخصص و ثابت و غیرثابت در این شهرستان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: تنها سه دندانپزشک در مراکز دولتی در دامغان در حال فعالیتند که نیازمند افزایش این تعداد برای بهبود خدمات به مردم است.
شهرستان دامغان بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد و مراکز بهداشتی، درمانی امیریه، دروار، کلاته، دیباج، مهماندوست و قمربنی هاشم در این شهرستان پزشکان 2 نوبته در حال فعالیت هستند و به صورت 24 ساعته پزشک در این مراکز حضور دارد، 54 پزشک عمومی، 43 پزشک متخصص و 31 دندانپزشک در شهرستان دامغان وجود دارد.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.