محمدرضا خباز روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و افزایش اشتغال در کشور به انسجام و همدلی بیشتر مسوولان نظام جمهوری اسلامی گره خورده و وابسته است، هم افزایی و اتحاد بین مردم و مسوولان برای اجرای دقیق برنامه اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات جامعه ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه همواره منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی مورد توجه دولت یازدهم بوده است و این برنامه ها در دولت دوازدهم نیز با قدرت ادامه می یابد، گفت: دولت یازدهم با دستان خالی، اقدام منسجم و هماهنگی را برای رفع مشکلات کشور اتخاذ کرده، اما این اقدامات ارزشمند به معنی واقعی برای آحاد جامعه اطلاع رسانی نشده است.
خباز به خدمات و دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در بازدیدهای میدانی متعدد که از مراکز بهداشتی، تولیدی و اقتصادی استان سمنان داشته ام، بیشتر مردم قدردان اقدامات ارزشمند دکتر روحانی بودند و این حمایت ها در انتخابات 29 اردیبهشت منجر به انتخاب دوباره ایشان به عنوان رئیس جمهوری شد.
استاندار سمنان با اشاره به فراهم بودن زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان سمنان بر اساس راهبرد دولت یازدهم برای توسعه استان، خاطرنشان کرد: گام های مهم برای عملیاتی کردن تفاهم نامه های اقتصادی 6 هزار و 500 میلیارد تومانی در استان سمنان برداشته شده است و مسوولان امر برای اجرایی کردن این طرح ها در یک دوره زمانی کوتاه مدت در تلاش هستند.
استاندار سمنان تصریح کرد: دولت یازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی و بحران آبی استان تاکنون اقدامات و طرح های ارزشمندی را اجرا و تدوین کرده است و دولت دوازدهم با صراحت و اقتدار برای افزایش رفاه اجتماعی اقدام می کند.
نرخ مشارکت اقتصادی استان سمنان 39.4 درصد در سال 95 و سهم شاغلان در بخش های مختلف اقتصادی استان سمنان در بخش خدمات بیش از 49 درصد، در بخش صنعت و معدن بیش از 33 درصد و در کشاورزی بیش از 18 درصد است.
در دولت تدبیر و امید تفاهم نامه اجرای 150 طرح با سرمایه گذاری 6 هزار و 575 میلیارد تومان با بخش خصوصی در استان سمنان امضا شده، و تاکنون بیش از 440 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال استان سمنان پرداخت شده است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.