به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: هرکاری که در عرصه فرهنگی و برای تقویت حس مسئولیت پذیری و خودکنترلی همکاران به اجرا درمی آید، به افزایش بهره وری در سازمان و مهم تر از آن، خدمات دهی مناسب تر به مردم منجر می گردد.
وی با اشاره به این که نگاه اسلام براین است که انسان ها خود جوشی و کنترل درونی در خود تقویت کنند افزود: آموزش در زمینه توسعه مسائل فرهنگی و دینی بسیار مهم است و در این بخش می باید از ظرفیت های لازم برای توسعه و تعمیق مسائل اعتقادی و دینی تلاش کرد.
وی با ابراز این که حرکت برنامه ای به خصوص در مسائل فرهنگی، نتایج و آثار ارزشمندی را به همراه دارد اضافه کرد: برنامه های ابلاغی 10 گانه از سوی شرکت توانیر که در شورای فرهنگی مطرح و پیرامون اجرای شایسته آنها برنامه ریزی گردیده، قطعاً به صورت هدفمند و برنامه محور است و تأثیرات آن از طریق نظرخواهی از کارکنان و ارتقای خدمات دهی به مردم، نمود لازم را خواهد داشت.
خاطرنشان می سازد: برنامه ریزی برای نکوداشت دهه کرامت، برگزاری مسابقات کتابخوانی "زلال عفت" و "بانوی کرامت" ویژه کارکنان و دختران همکار، اجرای برنامه گلگشت های خانوادگی با رویکرد فرهنگی و برنامه های اثرگذار برای توسعه و تعمیق فرهنگ نورانی نماز، ازجمله مواردی است که دراین نشست پیرامون آنها بحث و تبادل نظر به عمل آمده و تصمیم گیری شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 704946
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.