مهدی شادنوش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پذیرش رشته های جدید دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با این 2 رشته جدید، از بن بست ٢٣ ساله خارج شد، افزود: با تصویب رشته تخصصی طب اورژانس که دیروز صورت پذیرفت، جمع رشته های دستیاری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به پنج رشته رسید.
شادنوش گفت: دانشگاه پس از تثبیت رشته های موجود دستیاری دانشگاه با خروج آنها از شرایط مشروطی و تهیه امکانات و زیرساخت های مناسب، اقدام به توسعه رشته های دستیاری تخصصی بالینی کرد که به لطف خدا در سال تحصیلی 96-97 پذیرای دستیار در 2 رشته بیهوشی و طب اورژانس خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این موفقیت را مرهون تلاش ها و ایجاد زمینه علمی و تجهیزاتی از سوی کارکنان این دانشگاه و دستاوردی برای مردم سمنان دانست و ابراز امیدواری کرد: با همت و تلاش تمام استادان و کارکنان دانشگاه، مسیر توسعه رشته های بالینی با توجه به زیرساخت های موجود ادامه یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یادآور شد: این دانشگاه از سال ١٣٧٣ در سه رشته تخصصی داخلی، اطفال و زنان پذیرش دستیار بالینی داشته است و با اضافه شدن رشته های تخصصی بیهوشی و طب اورژانس جمع رشته های بالینی دانشگاه به پنج رشته می رسد.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان حدود 2 هزار و 600 دانشجو در هشت دانشکده دارد که 2 رشته در مقطع کاردانی، 18 رشته در مقطع کارشناسی، 10 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 2 رشته در مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته در مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری را شامل می شود، 6 بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان است.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.