به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلی پیامبر اعظم(ص)، افزود: توسعه فرودگاه علاوه بر صادرات محصولات کشاورزی و ایجاد رونق در این حوزه، در بخش گردشگری نیز می تواند آثار مثبتی به جای گذارد چرا که شهرستان شاهرود ظرفیت بالایی برای جذب گردشگرانی از سراسر کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه فرودگاه شاهرود سال ها پیش و با کمک های مردم این شهر ساخته شده، تاکید کرد: بیشترین میزان صادرات محصولات کشاورزی استان مربوط به شاهرود است .
عبدالهیان گفت: تعیین مرز هوایی و صادارات محصولات کشاورزی از فرودگاه شاهرود ، موجب ارزآوری بیشتر می شود که نمونه ای از اقتصاد مقاومتی برون زا و درون نگر است.
امام جمعه موقت شاهرود همچنین با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف و اهمیت گرامیداشت آن، یادآور شد: همانطور که اهمیت حجاب در خانواده و مراکز آموزشی نهادینه می شود، دستگاه های مسوول هم باید با گسترش بدحجابی که یکی از نقشه های بیگانگان است، مبارزه شود.
عبداللهیان اضافه کرد: دشمنان نظام با زیبا جلوه دادن بی حجابی و ریختن قبح آن تلاش می کنند در کشور نفوذ کرده و اندیشه های خود را توسعه دهند.
وی همچنین به آخرین تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: موفقیت نیروهای نظامی و مردمی عراق و ارتش سوریه در بیرون راندن داعش، امنیت و آرامش را بار دیگر به مردم این منطقه هدیه می دهد.
عبداللهیان افزود: آزادی موصل بار دیگراقتدار مرجعیت و توانایی مقاومت را به استکبار جهانی ثابت کرد و پیروزی مردم عراق پیروزی همه مسلمانان منطقه خواهد بود.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.