رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا با اشاره به این که گام نخست این طرح در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث می شود، افزود: این طرح در مجموع در سه مرحله و با زیر بنای 15 هزار متر مربع احداث و به بهره برداری خواهد رسید.
مهدی شاد نوش با اشاره به عبور سالانه بیش از 25 میلیون زائر حرم رضوی از این استان، اظهارداشت : احداث این سایت امداد هوایی بسیار مهم و ضروری است و می توان گفت این طرح از ضروری ترین نیازهای پزشکی استان سمنان بود که اجرایی شد.
وی با بیان این که زمین اختصاص یافته به این امر مهم بر اساس استانداردهای موجود بوده است، اظهار امیدواری کرد با حمایت شرکت فرودگاه‌های کشور مرحله نخست سایت امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان که شامل پد هلی‌کوپتر است، تا یک ماه آینده افتتاح شود.
شادنوش یادآور شد : بیش از هشت تا 10 هزار متر مربع نیز مجموعه‌های زیربنایی این طرح شامل هلی پورت و پشتیبانی‌های سوخت ‌گیری هلی کوپتر و دیگر موارد مورد نیاز برای پشتیبانی هلی کوپتر و امکانات امداد هوایی است که در گام های بعدی انجام می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با بیان این که اعتبار پیش بینی شده برای این سه گام بیش از 30 میلیارد ریال است، گفت: بالگرد نیز بعد از افتتاح مرحله نخست مستقر می شود.
استان سمنان 2 دانشگاه علوم پزشکی دارد.
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.