به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان افزود : یکی از آمریکاییان اخیرا حرف های عجیبی زده و گفته دولت اوباما قدرت دانش هسته ای ایران را متوقف کرده و دولت ترامپ باید قدرت موشکی ایران را متوقف کند و اکنون رییس جمهور دیوانه آمریکا در حال دست و پا زدن برای متوقف کردن قدرت موشکی ایران است که این آرزو را باید به گور ببرند.
وی اظهارداشت : با وجود این که ایران اسلامی به وعده های خود عمل کرد اما شما (امریکایی هاو اذنابش) به تعهد خود عمل نکردید و بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) یک مومن 2 بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.
وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار تاکید کردند که برادران سپاه تا می توانند باید بر روی موشک کار کنند و دشمن هم باید از ایران سیلی موشکی بخورد.
وی در بخش دیگری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسوولان قوه قضاییه و تاکید ایشان بر اجرایی شدن اصل هشتم قانون اساسی ، تصریح کرد : معظم له در این دیدار فرمودند عده ای می گویند برخی از اصول قانون اساسی در کشور اجرایی نشده و باید اجرایی شود، خوب یکی از این اصول، اصل هشتم مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است که باید اجرایی شود.
امام جمعه سمنان ادامه داد : قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و برای اجرا به دولت ابلاغ شده، ولی تاکنون اجرای آن را به مردم ابلاغ نکرده است.
شاهچراغی تاکید کرد : باید بپرسیم چرا این اصل از قانون اساسی عملی و اجرا نمی شود؟
وی تصریح کرد : امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و باید آثار و نتایج آن در جامعه دیده شود و مسوولان باید زمینه این واجب الهی را هموار کنند.
خظیب جمعه سمنان در بخش دیگری به اقدامات اخیر عربستان در مورد قطر اشاره و اضافه کرد : عربستان به کشور قطر امر و نهی کرده که رابطه خود را با ایران قطع کند ما هر چه احترام آل سعود را نگه می داریم دست از فضولی های خود بر نمی دارد.
وی با بیان این که روز بیست و یکم ماه تیر روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است ، گفت : برای حفظ حجاب و عفاف در جامعه خون های مقدسی بر زمین ریخته شده بنابراین همه باید همه مراقب حجاب و عفاف خود باشند.
وی همچنین بر ضرورت صرفه جویی آب از سوی شهروندان سمنانی تاکید کرد و گفت :کمبود آب در این استان جدی است و همه باید این مسئله را جدی بگیرند و صرفه جویی بهترین راه کار است.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.