به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در حاشیه آئین نابودسازی 20 تن انواع مواد مخدر در گفت گو با ایرنا گفت: ورود مواد مخدر به کشور دسیسه دشمنان برای نابود کردن جوانان به عنوان سرمایه ایران اسلامی است.
سرهنگ عبدالله حسنی با اشاره به برگزاری این آئین به مناسبت سالروز جهانی مقابله با موادمخدر، افزود: این نمایش برای آگاهی‌بخشی به مردم است و همکاری رسانه ها در پیشگیری و گسترش این بلای خانمان سوز نقش بی بدلیلی دارد.
وی به همکاری مردم برای اطلاع رسانی به موقع به پلیس در صورت مشاهده هرگونه جابه جایی مواد مخدر اشاره کرد و گفت: هموطنان در صورت مشاهده هر نوع مورد مشکوک برای پیشگیری از گسترش این افیون می توانند نقش بسزایی در کنترل آن داشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان، فرهنگ سازی رسانه ای در خانواده ها را از موارد پیشگیری، گسترش و کاهش مصرف مواد مخدر برشمرد و گفت: با نهادینه شدن این فرهنگ در خانواده ها به ویژه جوانان، شاهد کاهش و به صفر رسیدن تقاضا برای این مواد خواهیم بود.
پیاده روی و آئین نابودسازی 20 تن انواع موادمخدر غیردارویی در جاده سلامت بوستان کوهستان با حضور خانواده های سمنانی، محمد رضا خباز استاندار سمنان، محمود قنبری معاون استانداری، عباس دانایی فرماندار سمنان و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.
در سه ماه اول سال96، کشف کالای قاچاق استان سمنان با رشد 13 درصدی به سه میلیارد و 600 میلیون تومان رسید.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.