سعید جوادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : دولت آقای روحانی در مقطعی روی کار آمد که کشور در شرایط بسیار بدی قرار داشت که با وجود مشکلات ، وی توانست بسیاری از انحرافات مسیر را تغییر دهد و بسیاری از گرفتاری ها را حل کند.
وی با تاکید بر این که دولت آقای روحانی تمام تلاش هایش را برای بهبهود شرایط کشور به کار برد، یادآورشد : هم اکنون شاهدیم که هنوز دولت دوازدهم شروع نشده دوباره برخی از افراد به تخریب دولت می پردازند که این امر منصفانه نیست.
وی خاطرنشان کرد : ما در مقطع حساس خارجی و شرایط پیچیده داخلی قرار داریم و باید در این شرایط به دولت کمک کنیم اگر برای کشور ارزش قائل هستیم همه باید به صحنه بیایم.
وی تصریح کرد : هم اکنون در شرایط پیچیده اقتصادی قرار داریم نباید پشت دولت را خالی کرد حتی مخالفان و منتقدان دولت هم به میدان بیایند و دولت را برای تحقق اهداف و برنامه هایش حمایت کنند.
مدیر گروه رشته علوم سیاسی دانشگاه سمنان ادامه داد : نباید اجازه دهیم که دولت با مشکل برخورد کند، شکست دولت روحانی، شکست کشور است ما دیگر فرصت آزمون و خطا هم نداریم و شرایط اقتصادی بسیار حساس است.
جوادی تصریح کرد : دولت آقای روحانی دولتی بود که در این سال ها نسبت به شرایطی که در آن قرار داشتیم خوب عمل کرد، در این دوره وضعیت بانک ها بهبود یافت، اشتغال زایی انجام شد، ما توانستیم با کشور های دیگر وارد گفت و گو شویم و بسیاری از مشکلات ما حل شد.
در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال افراد محدودی به صورت جهت دار، علیه دکتر روحانی رئیس جمهوری شعار دادند که باعث ناراحتی مسوولان و آحاد جامعه شده است.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.