به گزارش ایرنا، محمد حسین همتی شامگاه جمعه در همایش ' عشق به زندگی ' در دانشگاه رسول اکرم (ص) دامغان افزود: نشست هایی که این سازمان های مردم نهاد برگزار می کنند ، حرکت ارزشمندی برای انگیزه سازی در افراد آزاده شده از چنگال اعتیاد است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با اعلام اینکه بیش از ٨00 نوع مواد روانگردان در کشور شناسایی شده است، گفت: مبارزه با مواد مخدر به معنی بستن راه های دسترسی آسان معتادان به این مواد خانمان سوز است.
همتی خاطر نشان کرد: اکنون 22 درصد جامعه معتادان کشور را کارگران و 9 درصد آن را هم بانوان تشکیل می دهند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با مثبت ارزیابی کردن نشست های انجمن معتادان گمنام ، تصریح کرد: هر هفته بیش از 22 هزار نشست در این باره در سطح کشور برگزار می شود.
علی اصغر مجد، فرماندار دامغان هم در این همایش گفت: مواد مخدر، پدیده ای است که بنیان های جامعه را به مخاطره انداخته ، اما تشکیل انجمن معتادان گمنام در سطح کشور و به ویژه دامغان یکی از حرکت های مهم و اساسی برای بهبودی معتادان است.
وی تصریح کرد: راه اندازی انجمن های ' معتادان گمنام' ، نقش بسزایی در افزایش انگیزه معتادان برای رها شدن از چنگال این بلیه خطرناک دارد که امید است روز به روز بر تعداد آن ها افزوده شود.
بیش از 6 هزار بانوی آزاد شده از دام اعتیاد در کشور، عضو انجمن معتادان گمنام هستند.
7339/6167 خبرنگار: میثم اسماعیلی** انتشار دهنده : محسن شاکری
( برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.