بهروز اسودی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در سال گذشته 184 واحد صنعتی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند که با این اقدام مثبت دولت تدبیر و امید، زیرساخت لازم برای افزایش اشتغال پایدار فراهم شده است.
وی اظهارداشت : در سال 95 تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دلیل نبود بازار فروش و کمبود نقدینگی غیرفعال یا نیمه فعال بودند که تسهیلات رونق تولید جان دوباره به این واحدهای صنعتی بخشیده است.
وی تصریح کرد : جوانان استان سمنان برای ایجاد اشتغال و رونق تولید باید قدردان خدمات دولت تدبیر وامید باشند و به یقین با رویکرد ارزشمند دولت، امسال اشتغال قابل توجهی در کشور ایجاد می شود.
اسودی با بیان این که دولت یازدهم به رونق کسب و کار در بخش کشاورزی نواحی صنعتی استان توجه ویژه ای در سال گذشته داشت، گفت: با برنامه ریزی های منسجم در سال 95 ، بیش از 98 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای دامی ،طیور و کشاورزی استان ارایه شد.
وی ادامه داد : ادامه روند بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در سال 96 همانند سال گذشته از اقدامات مثبت دولت تدبیر وامید است که براساس گزارش ها، ارایه تسهیلات رونق تولید در سال جاری ادامه دارد.
وی تصریح کرد : تعداد محدودی از منتقدان دولت با کوچک جلوه دادن عملکرد دولت در بخش صنعت درصدد تخریب آن هستند اما مردم بسیار هوشیارند چرا که خدمات ارزنده دولت یازدهم در جامعه قابل لمس است.
وی بیان داشت : منویات رهبر انقلاب در رابطه با افزایش اشتغال و تولید در سال جاری باقدرت ادامه می یابد و به یاری خداوند زمینه افزایش اشتغال پایدار در استان فراهم می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان اضافه کرد : توسعه شهرک صنعتی شهرستان سرخه از 200 هکتار به یکهزار و 500 هکتار از اقدامات ارزشمند در سال 95 بوده است.
بیش از یک هزار و 160 واحد تولیدی و صنعتی شامل 64 درصد از کل واحدهای تولیدی استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت دارد که بیش از 28 هزار نفر در آن ها مشغول به کار هستند.
7339/6167خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.