محمد رضا گل هاشم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات بین‌المللی شطرنج به میزبانی سمنان با حضور ورزشکاران 11 تا 15 کشور و 45 داور بین‌المللی با پیشنهاد ادره کل ورزش و جوانان استان سمنان به مجمع فدراسیون شطرنج مطرح شده و درصورت تامین مالی قطعی می‌شود.
وی تصریح کرد: هزینه های اقامت و رفت و آمد بیش از 320 شطرنج باز نیاز به حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان، فدراسیون و سایر دستگاه های مرتبط دارد.
وی، برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج را در دوره های 10 تا 13 روزه اعلام کرد و بیان داشت: پیش بینی می شود این مسابقات 13 روز به طول بینجامد.
گل هاشم خاطر نشان کرد: در صورت هماهنگی و تامین مالی مسابقات بین‌المللی شطرنج در سالن ورزشی غدیر سمنان و با حضور 40 شطرح باز از استان سمنان برگزار می شود.
رئیس هیات شطرنج استان سمنان با بیان اینکه در سال 95 به دلیل برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی در ایران، فدراسیون شطرنج هزینه های زیادی را پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: از اصلی ترین مشکلات پیش روی این ورزش تامین مالی است، به صورتی که در سال گذشته فقط سه میلیون‌ و 50 هزار تومان به هیات ورزشی استان سمنان اختصاص یافت.
بیش از 475 شطرنج باز سازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.