سرهنگ حسن خسروجردی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می شود حجم ترافیک عادی و روان کنونی در جاده های استان سمنان از روز جمعه افزایش یابد.
وی، موج بازگشت هموطنان از سفر در تعطیلات عید فطر را علت اصلی افزایش ترافیک در محورهای استان در روزهای آینده دانست و گفت: این افزایش ترافیک در محور اصلی مشهد- تهران و محورهای ارتباطی استان های شمالی به استان سمنان پیش‌بینی می‌‍شود.
خسروجردی با اشاره به اجرای طرح ویژه تعطیلات عید سعید فطر از سوی پلیس، افزود: این طرح از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا روز جمعه این هفته ادامه دارد و در مدت زمان اجرای این طرح تا کنون 2 تن در 2 سانحه واژگونی جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس پلیس راه استان سمنان به هموطنان در جریان موج بازگشت از سفر در چند روز آینده توصیه کرد: رانندگان با رعایت کامل قوانین و مقررات به توصیه های نیروهای پلیس که با آمادگی کامل و موثر در جاده ها حضور دارند توجه داشته باشند.
بیش از 660 کیلومتر محور اصلی تهران- مشهد در استان سمنان قرار دارد و در تعطیلات فصل های بهار و تابستان محورهای ارتباطی با استانهای شمالی نیز با ترافیک پرحجم مواجه هستند.
با حدود 40 دستگاه دوربین هوشمند کنترل سرعت در محورهای استان سمنان بر تردد خودروها نظارت می شود.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.