سید محمدرضا هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : راهپیمایی روز جهانی قدس از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است و آحاد جامعه با حضور حماسی خود در این حماسه ملی و مذهبی ارزش های این نظام مقدس را قدر می دانند.
وی اظهارداشت : مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس وظیفه انسانی و اخلاقی آحاد جامعه است و مردم با عقلانیت برای احقاق حقوق ملت بی دفاع فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این حماسه ماندگار شرکت می کنند.
وی تصریح کرد : مردم ایران اسلامی در 29 اردیبهشت با حضوری حماسی و وصف ناشدنی خود برگ زرین دیگری را برای نظام جمهوری اسلامی افزودند و باردیگر با همبستگی و اتحاد در راهپیمایی روز قدس این مسیر موفقیت شرکت می کنند.
معاون استاندار سمنان با بیان این که مردم ایران اسلامی به ارزش ها و منویات انقلاب اسلامی پایبند هستند ،گفت: با عزم و اراده پولادین و حمایت های همه جانبه ملت های آزادیبخش جهان ، مسجد القصی از دست رژیم جنایتکار اسراییل آزاد می شود.
هاشمی اضافه کرد : مردم ایران همواره از ارزش های انقلاب اسلامی به نیکی یاد می کنند و با جان و دل برای تحقق آرمان های این نظام مقدس تلاش می کنند.
وی اضافه کرد : ملت ایران با مشارکتی پرشور در روز جهانی قدس ، جواب گستاخی های استکبار جهانی و داعش ملعون را در حوادث تروریستی اخیر می دهند.
راهپیمایی روز قدس همزمان با 900 شهر ایران اسلامی و 80 کشور دنیا، از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تیر 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزیدند تا مسلمانان جهان، همبستگی خود برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و حقوق قانونی آن ها را به صورت راهپیمایی به نمایش بگذارند.
6026/7339
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.