آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تعدادی از برادران و خواهران اقلیت های مذهبی در نقاط مختلف سمنان زندگی می کنند و همواره مردم با فرهنگ استان با نگاهی برادرانه با آنها رفتار کرده اند.
وی اظهارداشت: وحدت بین مذاهب مختلف در کشور بسیار قابل توجه است و همواره آحاد جامعه برای سربلندی و توفیق روزافزون جامعه تلاش کردند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: بعد از حوادث تروریستی اخیر در تهران، اقلیت های مذهبی در جای جای کشور این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و برای حفظ آرامش در جامعه همواره در تلاش بودند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه جانفشانی های مردم با غیرت اهل تسنن در هشت سال دفاع مقدس از اذهان مردم پاک نمی شود، گفت: جوانان اهل تسنن مانند نسل های گذشته خود با برتن کردن لباس رزم برای دفاع از حریم امامان معصوم (ع) در چندسال گذشته تلاش کردند. وی خاطرنشان کرد: مردم خداجوی سمنان همواره منویات رهبر انقلاب را در تکریم و احترام اقلیت های مذهبی و دینی مورد توجه قرار داده اند و باید با وحدت و اتحاد برای مقابله با دشمنان کوردل نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با هر تفکر، قومیت و مذهبی دارای دشمن مشترک هستند و مردم باید با اتحاد برای مقابله با آمریکا ملعون قدم بردارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اضافه کرد: باید از حوادث تروریستی اخیر آحاد جامعه درس بگیرند و باید اتحاد و برادری ملت شریف ایران برای مقابله با دشمنان بیش ازپیش افزایش یابد.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد 96 در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که 17 تن شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند ؛ گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.