حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بسیاری از مردم میامی ، بیماران خود را با طی مسافتی 60 کیلومتری برای درمان به شاهرود منتقل می کنند ، و نیاز است مسوولان برای احداث بیمارستان در منطقه میامی برنامه‌ریزی کنند.
وی اظهارداشت: بروز تصادف های مرگ بار جاده اصلی تهران- مشهد در شهرستان میامی نیز ساخت بیمارستان را بیش از پیش ضروری کرده است تا مصدومان احتمالی تصادف ها در سریع‌ترین زمان درمان شوند.
وی ادامه داد: درمانگاه شبانه روزی میامی که به عنوان بیمارستان امام رضا(ع) نام برده می شود ، با توجه به حجم کار و نبود امکانات لازم، دیگر پاسخ گوی نیاز شهرستان میامی نیست و باید زیرساخت لازم برای احداث بیمارستانی مجهز در این شهرستان فراهم شود.
امام جمعه میامی گفت: ازسال 72 برای ساخت بیمارستان میامی اقدام هایی شده اما تا کنون به نتیجه نرسیده است و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای کاهش درد بیماران در این شهرستان هرچه سریع تر اقدام کنند.
امام جمعه میامی گفت: در نشست هایی مختلف در رابطه با تخصیص اعتبار 40 میلیارد ریالی بیمارستان 64 تختخوابی میامی که به تصویب دولت درسفراستانی رسیده است، بحث شد اما تاکنون اعتباری برای طرح درنظرگرفته نشده است.
شهرستان میامی در شرق استان سمنان واقع شده و 80 درصد جمعیت آن در 30 روستای بخش های مرکزی و کالپوش ساکن هستند و به کارهای دامداری و کشاورزی شاتغال دارند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.