ناصر سلمانپور یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جوان 22ساله ای که بر اثر برخورد موتور سیکلت با وانت در روستای 'سوداغلن' حسین آباد کالپوش دچار ضربه به سر همراه با خونریزی و شکستگی استخوان ران پای راست شده بود پس از اقدامات درمانی نخستین ، توسط اورژانس هوایی شاهرود به مرکز ترومای امام حسین (ع) منتقل شد.
وی ادامه داد: یک بیمار 72 ساله مرد نیز با تشخیص سکته مغزی از روستای 'کرنگ ' منطقه کالپوش پس از اقدام های درمانی نخستین ، توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع)شاهرود اعزام گردید.
وی در تشریح ماموریت سوم اورژانس هوایی نیز گفت: در پی تماس پزشک درمانگاه نردین ، اورژانس هوایی شاهرود به سرعت برای انتقال کودک2.5 ساله به بیمارستان اعزام شد.
سلمانپور گفت: این کودک در دیگ شیر جوشان افتاده و به شدت مصدوم شده بود که پس از انتقال به بیمارستان امام حسین(ع) و انجام درمان تخصصی از وضعیت رضایت بخشی برخوردار است.
اورژانس 115 شاهرود ، با 15 پایگاه جاده ای، سه پایگاه شهری ،یک پایگاه اورژانس هوایی ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 30 دستگاه آمبولانس و 40 نفر کارشناس روزانه درحال ارائه خدمت به مردم منطقه ،مسافرن وزائران امام علی ابن موسی الرضا (ع)هستند.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.