به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز شنبه در نشست شورای اداری استان در سالن یادگارامام (ره) افزود: دولت یازدهم برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی برنامه دارد و همانند سال گذشته صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال می تواند برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند.
وی اظهارداشت : در سال 95 بیش از 400 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان پرداخت شد و با این رویکرد ارزشمند بخش قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید برگشتند.
استاندارسمنان یادآور شد : اطلاع رسانی دقیق و شفاف از مدت زمان ثبت نام در سامانه بهین یاب برای سال 96 از سوی دستگاه های اجرایی و مسوولان استانی ضروری است چرا که ارایه تسهیلات رونق تولید در افزایش اشتغال جوانان بسیار تاثیرگذار است.
خباز تصریح کرد : بودجه تملک دارایی به فرمانداری های استان سمنان ابلاغ شد و فرمانداران استان 15 روز از زمان ابلاغ فرصت دارند نیازهای اعتباری خود را به سازمان برنامه و بودجه اطلاع دهند.
وی بیان داشت : مدیران استانی برای آنکه در سمنان بیبشترین کارایی را داشته باشند در وهله اول باید سیاست های کلان دولت تدبیر و امید راقبول کنند و نمی توان با پیروی از جریان خاص به مردم خدمات رسانی کرد.
استاندار سمنان با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت : ایران اسلامی با عزت و سربلندی در 38 سال گذشته مسیر رشد و بالندگی را پیموده است وبه حوادث تروریستی اخیر در سالن انتظار مجلس شورای اسلامی و بارگاه امام خمینی(ره) با دلاور مردی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) پاسخ دندان‌شکن می دهد.
وی تصریح کرد : پس از حوادث تروریستی اخیر، وحدت بین جریان های سیاسی کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و باید این اتحاد برای نابودی داعش و تمامی گروهک های تروریستی ادامه یابد.
خباز اضافه کرد : تشییع باشکوه شهدای تروریستی تهران نشان دهنده اعتقاد راسخ آحاد جامعه به ارزش های انقلابی اسلامی است و باید قدردان چنین مردان و زنان پاک و مومن ایران بود.
حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی در استان سمنان فعالیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.