احمد همتی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نتیجه سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به منطقه چیزی به جز تقویت تروریست و تفرقه‌افکنی در بین کشورهای اسلامی نبود و بلافاصله بعد از سفر ترامپ به عربستان، شاهد چندین حوادث تروریستی هستیم.
وی اظهارداشت: روابط کشورهای منطقه با سفر ترامپ به عربستان سرد شد و این امر نشان دهنده پر وبال گرفتن تروریست ها در چند هفته گذشته است.
همتی اضافه کرد: تروریست ها در حوادث تروریستی تهران نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و با آگاهی مردم، نیروهای انتظامی و امنیتی توطئه استکبار جهانی خنثی شد‌.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست توطئه تروریست ها در چند ساعت ، نشان دهنده اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور است و به یاری خداوند در آینده نزدیک ضربه های مهلکی برای نابودی دشمنان این نظام سرافراز برنامه ریزی می شود.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بیشترشان از ایثارگران و خانواده شهدا هستند با قدرت در برابر توطئه های دشمنان نظام ایستادگی می کنند و به یاری خدواند در کمترین زمان ممکن پوزه دشمنان نظام به خاک مالیده می شود.
همتی تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از خدمتگزاران مردم شریف استان سمنان در مجلس شورای اسلامی از رشادت ها و تلاش های نیروی های اطلاعاتی و امنیتی برای خنثی سازی توطئه های تروریست های ملعون قدردانی می کنم.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: همدردی با خانواده های معزز شهدای تروریستی اخیر حداقل کاری است که می توان انجام داد و خون پاک شماری از مردم بی گناه ایران اسلامی ریخته شد و این رویداد تلخ آحاد جامعه را مصیبت زده کرد. صبح روز چهارشنبه هفدهم خرداد 96 در2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که جمعی شهید و تعدادی از هموطنان مجروح شدند ؛ گروه تکفیری تروریستی داعش مسوولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.