علیرضا باغبان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر همین اساس، مرتضی دهرویه در رده سنی بزرگسالان در رشته فوتبال با توجه به اینکه تنها مربی بومی تیم هف است و به دلیل راهیابی این تیم به مرحله دوم لیگ 2 کشور و همچنین سرمربی گری تیم امید این باشگاه و موفقیت در مسابقات منطقه ای، به عنوان مربی برتر انتخاب شد .
وی تصریح کرد: در رده پایه، رضا محمودی مربی تیم جوانان آینده سازان شاهرود به خاطر موفقیت در مسابقات منطقه ای و همچنین قهرمانی نوجوانان به عنوان برترین شناخته شد و در رده بانوان خانم سپیده محبی مربی تیم فوتسال کیان شاهرود با توجه به مقام قهرمانی این تیم در استان و راهیابی به مسابقات کشوری، برترین معرفی شد.
عضو هیات مدیره کانون مربیان فوتبال استان سمنان یاد آور شد: در رشته فوتسال، مرتضی جلدکار به دلیل قهرمانی با تیم نوجوانان تکتاز سهند آرادان و راهیابی به مسابقات کشوری برترین شناخته شد.
وی با اشاره به این که در رشته فوتبال ساحلی در سال 95 هیچ فعالیت خاصی وجود نداشته است، خاطر نشان کرد: سید علی زرگر به خاطر فعالیت در رده پایه در باشگاه پارت و موفقیت در تیم پارس کران به عنوان مربی برتر شناخته شد.
باغبان با اشاره به اینکه فوتبال استان سمنان در سال های اخیر پیشرفت چندانی نداشته است، یاد آور شد: حضور تیم فوتبال هف سمنان در مسابقات فوتبال لیگ دو کشور برای فوتبال استان هیچ سود فنی نداشته است، سایر تیم های استان فقط در داخل استان رقابت دارند.
عضو هیات مدیره کانون مربیان فوتبال استان‌سمنان تصریح کرد: تا کنون هیچ تیمی از سمنان موفق به حضور در مسابقات لیگ کشوری نشده است و تنها موفقیت ما صعود دو یا سه تیم از استان از مرحله مقدماتی مناطق کشوری بوده است که در مرحله بعدی حذف شده اند تا تیم های پایه و بزرگسالان استان با استفاده از ظرفیت بومی به لیگ های کشور راه پیدا نکنند.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند که بیش از 200 نفر از آن ها عضو رشته ورزشی فوتبال هستند.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.