به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه روز یکشنبه در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد جامع سمنان افزود : نظام جمهوری ایران، با اسلام و حاکمیت خدا شکل گرفته است.
وی اظهار داشت : امام خمینی(ره) نه تنها مردم را بیدار و زنده کرد بلکه با روی کار آمدن انقلاب اسلامی، اسلام را از ظاهر خود عبور داد و به حقیقت دینی رسید.
وی رهبر معظم انقلاب را ادامه دهنده مکتب امام خمینی(ره) دانست و خاطرنشان کرد : مسوولان از بالاترین رتبه تا پایین ترین درجه باید بدانند سیاستگذار و راننده این نظام، رهبری است.
وی با اشاره به این که نزدیک به 40 سال از عمر انقلاب می گذرد ، گفت : رهبر معظم انقلاب حتی مقدار کمی از مکتب امام خمینی فاصله نگرفت‌ و اولین وظیفه آحاد مسوولان اطاعت از سیاست و راهبرد رهبری است.
حاجی صادقی با اشاره به این که هر گروهی چه اصلاح طلبان و اصولگرایان اگر به موتور محرک نظام خدشه ای وارد کنند ملت ایران درمقابل آنان خواهد ایستاد، یادآور شد: همه گروه ها با ماهیت اسلامی و انقلابی بابد به تحکیم نظام کمک کنند.
وی تصریح کرد : امروز آمریکایی ها از حزب الله لبنان، حماس و عراق هراسی ندارند بلکه ترس آن ها ایجاد شکل گیری حزب الله در پاریس و واشنگتن و اشاعه اسلام است.
وی به تلاش دشمنان امروز برای ایجاد تقدس زدایی اشاره و اضافه کرد : شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدایی هستند که فضای معنوی شهادت را در جامعه حاکم و دسیسه دشمنان را از بین می برند.
وی بیان داشت : امروز اقتصاد چین ژاپن اقتصاد کشورمان را نجات نمی دهد بلکه عمل به توصیه رهبری و اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گیرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد : مسوولان باید به معنای واقعی خادم مردم، نقطه اتصال امام و ملت را برقرار و پیرو سیاست رهبر معظم انقلاب باشند.
چهاردهم خرداد سال 68 امام خمینی (ره) رحلت کردند.
6026/7344
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.