به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین صادقی شنبه شب به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ؛در مسجد غربای شاهرود در حضور جمعی از مردم افزود: مردم ایران به دلیل افزایش سطح آگاهی، تبعیت از رهبر خود و قدر دانی از نعمت ولایت ، از مردم زمان رسول گرامی اسلام (ص) بهترند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به زنجیره الهی متصل است و این امر نظریه تمامی تحلیلگران و جامعه شناسان معتبر جهان رادر مورد انقلاب ها تحت تاثیر قرار داده ، تاکید کرد:تدبیرهای رهبری در فتنه ها و تحریم ها ثابت کرد که این انقلاب با هیچ انقلابی قابل قیاس نیست.
این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
صادقی گفت: همزمان بابعثت رسول اکرم (ص) دو امپراطور عظیم ایران و روم ازبین رفتند و با پیروزی انقلاب اسلامی هم رژیم شاهنشاهی از بین رفت.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی تاریخ و تمدن ساز بود و مناسبات و تفکرات بشر درمورد انقلاب ها را برهم زد.
سردار صادقی گفت: انقلاب اسلامی از آغاز تولد خود هجمه ها ،تحریم ها ،جنگ و فتنه های مختلف را پشت سر گذاشت، و همزمان با رشد این انقلاب شیوه های نفاق و کفر هم گسترش یافته است.
به گفته وی برای مقابله با این نفاق و کفر بروز شده، باید آمادگی داشته و به شعار های خوش رنگ و لعاب نباید دل بست.
وی با بیان این که ، در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از قطار انقلاب پیاده شدند ، گفت: انقلابی بودن ملاک نیست بلکه انقلابی ماندن تا آخرین لحظه برای دفاع از اسلام ملاک است.
وی افزود: اسلام دینی است که با دوستان مدارا و مهربان است و با دشمنان با شدت برخود می کند و نباید به لبخند دشمنان امید بست.
سردار صادقی با ذکر این که ، باید اثر انقلاب اسلامی در همه جا وجود داشته باشد، افزود: حفظ انسجام نیروهای انقلابی برای ایستادگی در برابر دشمنان ضروری است.
مداحی اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های آیین گرامی داشت سالگرد ارتجال امام خمینی (ره) در شاهرود بود.
7358/6167خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.