به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با مقایسه فضای قبل از انقلاب و بعد از انقلاب می توان زحمات بی نظیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) را مشاهده کرد.
وی اظهار داشت: در زمان قبل از انقلاب، ریاست کشور موروثی شده بود اما امروز شاهد تلاش های نامزدهای ریاست جمهوری برای به دست آوردن آرای مردم هستیم و این نشان دهنده استقلال و مردمی شدن کشور است.
وی تاکید کرد: با تلاش های بی وقفه امام خمینی (ره) از کوچکترین منطقه جغرافیایی تا بزرگترین منطقه کشور آن به وسیله مردم اداره می شود.
خباز یادآور شد : یکی از هنرهای امام خمینی تبدیل جوانان پرسه زن خیابانی به افراد مجاهد در راه خدا بود، جوانانی که گرانبهاترین گوهر خود یعنی جان خود را برای عزت کشور فدا کردند.
وی ادامه داد: در هیچ جای دنیا انقلاب اسلامی بدون امام خمینی شناخته شده نیست و همه مردم جهان انقلاب ایران را با نام امام خمینی می شناسند.
وی اضافه کرد : امام خمینی زنده نیست اما اندیشه های او زنده است، جوانان باید راه او را ادامه دهند.
استاندار سمنان افزود: جوانان به خواندن وصیت نامه سیاسی امام خمینی (ره) می توانند به اندیشه های او دست یابند و با استفاده از رهنمودهای امام راحل می توان از انحراف فردی و گروهی جلوگیری کرد.
وی در بخش دیگری به کاهش ساعت کاری نهادهای اجرایی استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت : برای بهره مندی بیشتر از فضایل و برکات معنوی و نیز کاهش مصرف انرژی ساعت کار دستگاه های اجرایی استان تا پایان ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش یافت.
وی اظهار داشت: ساعت اداری دستگاه های اجرایی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و ٣٠ دقیقه تا یک و ٣٠ دقیقه و پنجشنبه ها هفت و ٣٠ دقیقه تا ١٢ و ٣٠ دقیقه مقرر شده است.
استاندار سمنان یادآور شد: شروع کار روزهای نوزدهم ماه رمضان چهارشنبه بیست و چهارم تیر و بیست و سوم ماه رمضان، یکشنبه بیست و هشتم تیر از ساعت ٩ صبح است.
چهاردهم خرداد سال 68 امام خمینی (ره) رحلت کرد.
٧٣٤١\٦٠٢٦
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.