به گزارش ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینیان در نمازجمعه این هفته دامغان افزود : تشییع جنازه باشکوه امام (ره) و حضور ده میلیونی عاشقان او نشان دهنده نظر مثبت مردم به عدالت و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) بود که پس از گذشت 27 سال نام و راه امام (ره) در افق تاریخ ماندگار شد و همه جهان از نام امام و انقلاب به خوبی یاد می کنند.
وی اظهارداشت : پس از رحلت امام خمینی، سکان رهبری کشور به دست حکیمانه آیت الله خامنه ای رسید که رای شورای نگهبان به ایشان ، رای به اجرای عدالت و ادامه راه امام (ره) بود.
وی خاطرنشان کرد : امروز یمن، بحرین، مصر، فلسطین و بسیاری از کشورهای غرب آسیا با وضعیت نابسامان جنگی روبرو هستند و این در حالی است که کشور ما با وجود رهبری مقتدر و اندیشمند از مشکلات عبور کرد و همه تهدیدات دشمنان را خنثی کرده است.
خطیب جمعه دامغان به تحرکات عربستان در منطقه اشاره و اضافه کرد : عربستان و آمریکا با تزریق تسلیحات جنگی و تقویت قوای نظامی به دنبال پرورش تروریست در منطقه هستند تا داعش و وهابیت را علیه شیعه وارد میدان کنند و ریشه اسلام بزنند.
حسینیان تصریح کرد : اجازه نخواهیم داد احدی به رهبری و کشور نگاه چپ بیاندازد و این ملت بیدار و هوشیار همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهد بود.
6026/
خبرنگار: میثم اسماعیلی **انتشاردهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.