غلامرضا کاتب روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : انتظار می رود تا روز رای گیری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جمع بندی نهایی انتخاب افراد اصلح می رسند و در این روز هیچگونه ابهامی در روند کار وجود نخواهد داشت.
وی چانه زنی ها و وحدت نمایندگان و تلاش فراکسیون ها برای انتخاب شایسته ترین افراد در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی را مثال زدنی توصیف کرد و اظهارداشت : نشست های تخصصی در میان اعضای فراکسیون های مجلس شورای اسلامی از چند روز گذشته آغاز شده و نمایندگان درصدد انتخابات افرادی پرتلاش در این کرسی ها هستند.
وی خاطرنشان کرد : همه فراکسیون ها از جایگاه ها قابل توجهی برخوردار هستند اما نباید برای رسیدن به کرسی هیات رییسه مجلس، نقاظ ضعف و قوت درشت نمایی شود.
کاتب تصریح کرد : فراکسیون امید از حمایت حداکثری نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخوردار است و باید تعداد نفرات قابل توجهی در این کرسی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد : تحولات و اتفاقات تا پایان روز رای گیری ادامه می یابد و افرادی که از دید نمایندگان شایسته به نظر برسند برای کرسی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی برگزیده می شوند.
وی اضافه کرد : وحدت بین دولت یازدهم و مجلس دهم برای رفع مشکلات کشور بسیار قابل توجه بوده و اتحاد بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مثال زدنی است.
استان سمنان چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخابات اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه دهم خرداد 96 برگزار می شود.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.