به گزارش ایرنا، فرماندار شاهرود در این آیین، با اشاره به مشارکت بیش از 83 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 29 فروردین، گفت: از مجموع 160 هزار واجد شرایط رای در شهرستان شاهرود، 132 هزار تن در انتخابات شرکت کرده و بی سابقه ترین آمار مشارکت در شاهرود را رقم زدند.
سید محمدرضا هاشمی ادامه داد: 225 شعبه اخذ رای در شهرستان مستقر بوده و از این تعداد، 127 صندوق برای انتخابات تمام الکترونیک در انتخابات شورای شهر شاهرود، در نظر گرفته شده بود.
وی با بیان اینکه این انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شد، افزود: از پنج ماه پیش کمیته های پنج گانه در ستاد انتخابات شهرستان شکل گرفته و بیش از چهار هزار و 200 تن به طور مستقیم در برگزاری انتخابات نقش داشتند.
همچنین رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در شهرستان شاهرود از رشد سه درصدی آرای مردم شاهرود به روحانی به نسبت سال 92 خبر داد و گفت: دولت روحانی برای ادامه کار با مشکلات فراوانی روبه رو بود و رقیبان آن انتقاد های تند و تیز و گاهی ناجوانمردانه مطرح می کردند.
رضا آرین اضافه کرد:نوسازی ناوگان هوایی پس از 40 سال و برجام به عنوان بزرگ ترین دستاورد دولت به سخره گرفته شده و برای آن ها ارزشی قایل نمی شدند.
وی ادامه داد: درباره سند 2030 سخن هایی گفته شد که عواطف مذهبی مردم را جریحه دار کرد.
آرین با بیان اینکه در شهرستان شاهرود هم عده ای سعی داشتند موضوع های ملی و محلی را به هم گره بزنند، افزود: از یک ماه پیش از انتخابات هم پویش هایی در این باره به راه انداخته بودند.
جشن پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور پرشور و گسترده مردم چهارشنبه شب در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
بیش از 52 هزار شاهرودی در انتخابات 29 اردیبهشت، به حسن روحانی رای دادند و این میزان با 3 درصد رشد به نسبت انتخابات سال92 روبه رو بوده است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.