به گزارش ایرنا ، مشارکت مردم میامی در انتخابات گذشته ، همیشه جزو بالاترین مشارکت ها بوده است ، به طوری که درانتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی ، مردم این خطه مشارکت بیش از 70 درصدی را ثبت کردند.
امروز در میامی ، پیرو جوان از هر گروه و تشکلی آمده اند تا به ندای رهبر انقلاب پاسخ داده و دشمنان را نومید کنند .
علی اصغری یک شهروند میامی ، عرصه سیاسی کشوررا صحنه رویارویی ملت ایران با دشمنان خواند و گفت : دشمنان کشور سالهاست تلاش می کنند با خدشه به نظام و بی‌اعتبار کردن انتخابات ، مردم را از آمدن پای صندوق‌های رأی بازداشته و بدینگونه به پشتوانه‌های مردمی نظام اسلامی آسیب وارد کنند.
این شهروند میامی به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرده و افزود: هر رأیی که امروز به صندوق ها انداخته می شود ، رأی به جمهوری اسلامی است .
رضا مهدوی یک شهروند دیگر میامی هم گفت: مردم این شهرستان همانند انتخابات گذشته ، به یقین روز سرنوشت ساز دیگری خلق کرده و با گزینش مدیر عالی اجرایی کشور و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا به وظیفه ملی و دینی خود عمل می کنند.
وی که در شعبه رای گیری مصلای نماز جمعه در صف رای گیری ایستاده بود در گفت و گوباخبرنگارایرنا افزود : حضور پرشور مردم در انتخابات، اقتدار نظام را به همراه دارد و این اقتدار سبب خواهد شد تا دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم طمع نداشته باشند.
محمدصائمی نیز گفت: مردم ایران به رغم مشکلات زیادی که با آن روبرو هستند، هرگز پشت به کشور و رهبر خود نخواهند کرد.
وی افزود: دشمنان بدانند مردم ایران ازحقوق خود در همه عرصه ها دفاع می کنند و اجازه دست اندازی به خاک ایران را نخواهندداد.
صایمی از همه مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و تاکید نمود:کسانی که نگران سرنوشت کشور هستند باید به مکان های رای گیری مراجعه کنند تا سرنوشت خود را تعیین کنند.
مریم نوروزی یکی از بانوان میامی هم گفت: مشارکت در انتخابات یکی از عرصه های ملی است که بانوان نیز می توانند در آن نقش شایسته ای داشته باشند.
وی گفت: بانوان درهمه عرصه های انقلاب و دفاع مقدس حضور موثرداشته اند و امروز هم باحضورحداکثری خودمشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهندزد.
محمد مهدی کریمی فرماندار میامی هم در گفت وگو با ایرنا ، حضور مردم این شهرستان را بسیار پرشکوه خواند و افزود: این حجم از مشارکت ، برای دوستان نظام اسلامی امید بخش بوده و برای دشمنان یاس آور است.
کریمی تصریح کرد: 50 شعبه رای گیری شهرستان میامی از ساعت هشت صبح پذیرای مردم هستند و تا کنون هیچ گونه مشکلی در این راه وجود نداشته است.
وی افزود: در این شهرستان 29 هزارو771 تن واجد شرایط برای رای دادن هستند .
کریمی گفت:944 تن امور اجرایی انتخابات را دراین شهرستان برعهده دارند، و دوره های آموزشی لازم برای آنان برگزار شده است.
وی تعداد رای اولی های شهرستان میامی را 780 تن اعلام کرد.
339 نفر در شهرستان میامی برای ورود به شوراهای اسلامی شهر وروستا داوطلب شدند که صلاحیت 315 تن تائیدشد.
شهرستان میامی با 40 هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.