غلامرضا کاتب روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : شور مردم ایران اسلامی براساس گزارش های ارایه شده در دقایق آغازین رای گیری بسیار قابل توجه است و ایجاد صف های طولانی ، نشانه ارادت مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد : انتخابات روز همبستگی و اتحاد مردم ایران است و ،حاد جامعه برای تعیین سرنوشتانم به صحنه بیایند.
وی خاطرنشان کرد : انتخاب فرد اصلح حق همه مردم ایران اسلامی است و امروز با مشارکت حداکثری مردم در این جشن ملی، گلبانگ همبستگی در ایران اسلامی طنین انداز می شود.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت : مردم برای رفع مشکلات جامعه و افزایش رفاه اجتماعی باید نامزدهای مدنظر خود را برگزینند و با اتحاد و انسجام برای آبادانی ایران اسلامی قدم بردارند.
وی یادآور شد : بنده نیز همانند بسیاری از مردم شریف ایران اسلامی در همان دقایق اولیه شروع اخذ رای در پای صندوق های رای حاضر شدم و برای پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مشارکتم را اعلام کردم.
کاتب اضافه کرد : مشارکت پرشور مردم پوزه استکبار جهانی را به خاک می مالد و اراده پولادین مردم این دیار ، تیر خلاصی بر قلب های دشمنان این نظام است.
استان سمنان هشت شهرستان، 20 شهر و 308 روستای بالای 20 خانوار و 582 آبادی دارد.
در استان 38 هیات اجرایی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا تشکیل شده است.
از 20 شهر استان سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر در سه شهر بالای 50 هزار نفر دارای هفت عضو و در 17 شهر دارای پنج عضو انتخاب می شوند.
تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره چهارم هزار و هفت نفر بود و در دوره پنجم تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان به هزار و 64 نفر افزایش یافت ، تعداد نهایی شعبه های اخذ رای در انتخابات استان سمنان 742 شعبه شامل 450 شعبه شهری و 292 شعبه روستایی است،
بر اساس سرشماری عمومی سال 95، جمعیت استان سمنان 702 هزار و 360 نفر در 215 هزار و 571 خانوار است.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.