به گزارش ایرنا، دختر مرحوم آیت الله هاشمی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شاهرود در مسجد جوادالایمه (ع) این شهر، افزود: هر وقت انتخابات بود ایشان آن چنان خوشحال بودند از این که مردم خودشان سرنوشتشان را تعیین می کنند و همیشه می گفتند مردم ایران شعور سیاسی و آگاهی اجتماعی دارند.
وی ادامه داد: ما امروز وظیفه سنگینی داریم و باید به خناسان، دلواپسان و به دشمنان خارج از کشور در روز 29 اردیبهشت نشان بدهیم که مردم به درجه بالایی از عقلانیت رسیده اند.
فاطمه هاشمی یادآور شد: تفکر هاشمی این بود که از تندروی، افراط و تفریط پرهیز کنیم؛ چه اصلاح طلبان، چه اصولگرایان و چه اعتدال گرایان همه فرزندان این کشور هستند.
وی افزود: متاسفانه عده ای به دنبال درگیری میان مردم هستند و کسانی که عقلانیت را سرلوحه کار خود قرار داده اند نباید درگیر این گونه مسایل شوند. شما در مناظره ها هم دیدید آن هایی که نمی خواستند صدای آقای روحانی و برنامه اش به گوش مردم برسد سعی می کردند با فرافکنی و تحریم مانع صحبت های او و آقای جهانگیری شوند و خوشبختانه این آقایان با عقلانیتی که داشتند ضمن این که به صحبت های آنان پاسخ می دادند، حرف ها و برنامه های خود را هم مطرح می کردند.
فاطمه هاشمی ادادمه داد: ما باید با آگاهی کامل و با منطق درست با صبر و تحمل آن هایی را که به بیراهه رفته اند به راه راست هدایت کنیم. شما روش آقای هاشمی را در این 37 سال دیدید؛ هرگونه برخورد با ایشان کردند به جای جواب دادن و ایجاد تنش با صبوری تمام، کاری کردند که آقای روحانی انتخاب شد.
وی افزود: هیچ کس باور نمی کرد با این همه هجمه هایی که علیه آقای هاشمی شد این اتفاق بیفتد. شما حضور مردم قدردان را در تشییع جنازه آقای هاشمی و مراسمی که پس از آن در شهرستان ها برگزار شد، دیدید؛ همه اینها به خاطر صبر و عقلانیت وی بود.
دختر مرحوم آیت الله هاشمی در ادامه گفت: متاسفانه در دولت های نهم و دهم شاهد اتفاقاتی بودیم که مردم را نسبت به انقلاب و حتی نسبت به دین ناامید کرد. کاری کرد که بعضی از جوان های ما دین گریز شدند.
فاطمه هاشمی یادآور شد: این روش در مناظره ها هم ادامه داشت یعنی طوری صحبت می کردند و حرف هایی را می زدند که انگار انقلاب اسلامی برای جمهوری اسلامی و مردم هیچ کاری انجام نداده و فقط اختلاس و دزدی و نفاق بوده است.
وی افزود: این فرد چگونه می تواند رییس جمهور کشوری باشد که 37 سال در آن خدمت شده و خدمات را نادیده گرفته است؟ آیا این گونه صحبت ها زیر پا گذاشتن خون شهدا نیست؟
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستاها در 29 اردیبهشت برگزار می شود.
از مجموع 225 شعبه اخذ رای در شهرستان شاهرود 127 شعبه شهری ،25 شعبه در بخش مرکزی ،51 شعبه در بخش بسطام و 22شعبه در بخش بیارجمند آرا مردم را جمع آوری می کنند.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده: محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.