به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز شامگاه روز یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان سمنان در سالن هلال احمر افزود: در سال 96 براساس برنامه ریزی های انجام شده 2 مسابقه بین المللی معتبر ورزشی در استان برگزار می شود که این امر در افزایش قهرمان پروری در استان بسیار تاثیرگذار است.
وی اظهار داشت: بیش از 300 طرح ورزشی نیمه تمام ورزشی در استان سمنان وجود دارد که با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.
خباز تصریح کرد : ورزش در استان سمنان از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار است و باید مدیران ارشد برای توفیق روز افزون در این عرصه تلاش کنند.
استاندار سمنان با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور جوانان و ورزشکاران در انتخابات 29 اردیبهشت ، گفت: ورزشکاران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و باید با خردورزی و حضوری حماسی در این آیین ملی برگ زرینی دیگری بر افتخارات این دیار بیفزایند.
وی تصریح کرد: دولت یازدهم برای افزایش رفاه و رفع مشکلات معیشتی ورزشکاران و جوانان قدم های مهمی برداشته است و باید برای رفع صد درصدی مشکلات معیشتی ،گام های موثرتری برداشته شود.
خباز خاطرنشان کرد : ورزشکار تنها باید به مراحل قهرمانی خود بپردازد و باید مسوولان تلاش کنند تا قهرمانان به هیچ چیز به غیر از مدال اوری و افتخار آفرینی برای ملت ایران نیندیشند.
استاندار سمنان گفت : ورزشکاران بازوی توانمند جامعه هستند و باید آحاد جامعه برای افزایش سلامت در جامعه این اشخاص محترم و ارزشمند را الگو قرار دهند.
در این آیین از تلاش های چند تن از ورزشکاران،مربیان،داوران و بازنشستگان ورزشی استان سمنان قدردانی شد.
سید علی آقا زاده معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوان ، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و ایرج رحمانی مدیرکل دفتر هماهنگی وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان در این آیین حضور داشتند.
استان سمنان 37 هزار و 404 ورزشکار سازمان یافته دارد.
6103/7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.