به گزارش ایرنا ، کبری خزعلی روز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور سمنان افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که به دنبال سیستم کشورهای غربی و شرقی نباشد و عالم و به فکر مردم باشد.
وی اظهارکرد: رئیس جمهوری باید به فکر معشیت مردم باشد و معضلات مسکن و بیکاری جوانان را حل کند، فردی اصلح باشد که دیگران نیز به او اعتماد داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مردم برای انتخاب فرد مورد نظر خود به نتیجه ای نرسیدند، آخرین راه حل این است که مردم ببینند چه کسی دشمنان را عصبانی می کند، زیرا دشمنان به دنبال تخریب کشور هستند و نمی خواهند کسی که به فکر مردم است رئیس جمهور شود.
وی با اشاره به راهبردهای اتخاذ شده در برنامه های توسعه گفت: در برنامه پنجم توسعه، دولت قبلی به دنبال توسعه مشارکت زنان بود که تا سال 92 همه کارهای آن انجام شد ولی با ورود دولت یازدهم جلوی این برنامه گرفته شد.
خزعلی ادامه داد: یکی از چالش های اصلی دولت یازهم، ارایه سند 2030 یا همان برجام فرهنگی است که در این سند تغییرات کلی و با شاخص های غربی مدنظر قرار گرفته است.
وی گفت: برخی در قبال امضای این سند می گویند ما این سند را اجرا کرده ایم در مقابل بانک جهانی وام به ما ارایه خواهد کرد.
وی اظهارکرد: آن روزهایی که ایران خوشحال بود که هواپیمای مدرن خریداری کرده ، در عربستان از تولید یک هواپیما پرده برداری شده است، این در حالی است که ایران قرار بود قدرت اول منطقه در تمام شاخص ها باشد.
خزعلی اضافه کرد: در مناظره های تلویزیونی نیز شاهد بودیم نامزدها بیان کردند که با اصل برجام موافق هستند و این را همه به خوبی می دانند که ترامپ تعهد برجام را می شکند اما نامزدها نمی خواهند که خود این موضوع را پیش بکشند زیرا این موضوع روشنی است.
وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال کاهش و کنترل جمعیت و تغییر فرهنگ در ایران است ، افزود : در دهه گذشته بیشترین ریزش جمعیت را در ایران داشته ایم به طوری که 70درصد از رشد جمعیت کم شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
6026/7341 / 6037
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.