به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مداح شامگاه دوشنبه در جمع حامیان دکتر حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سمنان افزود: کسی که به عنوان رییس جمهور قرار است چهار سال بر کرسی قوه مجریه که جایگاهی حساس و مهم است تکیه کند، باید دارای هارت کافی در این حوزه باشد تا بتواند در حوزه داخلی و بین المللی فعالیت و حرفی برای گفتن داشته باشد و بزرگترین مشکلات را هم مدیریت و رفع کند.
وی اضافه کرد: برای رسیدن به این جایگاه باید کسانی که برتر از دیگران هستند در انتخابات حضور یابند، نه اینکه فردی که هیچ سابقه اجرایی و مدیریتی ندارد، بخواهد در این عرصه وارد شده و با خرج کردن پول ‌رییس جمهوری شود.
مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در مناظره ها و سخنرانی ها شاهدیم شخصی که هنوز امور جامعه را به دست نگرفته و به جایی نرسیده، بد اخلاقی و تندخویی را شروع کرده و به گونه ای سخن می گوید که انگار مردم متوجه نمی شوند، ولی این افراد بدانند مردم ایران هوشیار و آگاه بوده و به خوبی همه مسایل را درک می کنند.
مداح یادآور شد: دکتر روحانی شخصیتی است که علاوه بر داخل، مورد اعتماد دنیا نیز است و به طور قطع باید چنین سرمایه هایی را باید حفظ کنیم؛ وی شخصیتی است که بدترین شکنجه ها را در دوران قبل از انقلاب تحمل کرد و بعد از پیروزی انقلاب نیز دارای مسئولیت های بزرگی در کشور بوده و خدمات بزرگی به مردم و نظام کرده است.
مداح با بیان اینکه مردم باید به خاطر داشته باشند که چگونه در دولت گذشته قیمت پراید از هفت میلیون به 21 میلیون تومان و مسکن نیز به قیمت های هنگفت افزایش یافت، گفت: رییس جمهوری باید توان اداره کشور را داشته و بتواند گشایش در بخش های مختلف ایجاد و حصر اقتصادی را بشکند.
وی افزود: دکتر روحانی کسی بود که توانست این حصر را شکسته و در جامعه گشایش ایجاد کند، هر چند که کاستی هایی هم وجود دارد ولی باید تلاش کرد تا رفع شود.
این فعال سیاسی تصریح کرد : دکتر روحانی همانند دیگران عوام فریبی نمی کند و به دنبال منافع ملی و مردم است، در مناظره ها به دنبال تخریب و زیر سوال بردن وی هستند و می بینیم افرادی که مدعی مبارزه با فساد هستند، زمانی که خود در راس کار بودند نتوانستتد اقدامی در این باره بکنند.
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست ونهم اردیبهشت برگزار می شود.
7370/6026/1860
خبرنگار : علیرضا عربی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی / تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.