فرامرز نیک سرشت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مشارکت پرشور مردم دردوازد همین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و و روستا نشان از میهن دوستی مردم ایران دارد.
وی اظهارداشت : در دولت یازدهم ریل گذاری ارزشمندی برای کاهش نرخ بیکاری در کشور انجام شده است که باید با انتخاب آگاهانه مردم در 29 اردیبهشت روند افزایش اشتغال در کشور ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد : باید با کلان نگری برای ساخت ایرانی آباد تلاش کرد و هر جوانی که دغدغه ساخت وطن را دارد باید در انتخابات پیش رو و در این حماسه ملی شرکت کند.
نیک سرشت تصریح کرد : اخلاقمداری و احترام به نظر دیدگاه های سایر نامزدهای انتخاباتی اولویت کاری ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی است و باید از بیان نقدهای غیرمنصفانه در سایر ستاد های انتخاباتی خودداری کرد.
رئیس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در استان سمنان انتخابات را میدانی برای افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در نظام بین المللی دانست و اضافه کرد : هر چقدر مشارکت مردم در این رویداد سیاسی چشمگیر تر باشد، توطئه دشمنان نظام بیشتر خنثی می شود.
وی بیان داشت : نظام جمهوری اسلامی متعلق به همه اقشار ایران است و به یاری خدواند و با عزمی راسخ، آحاد جامعه در 29 اردیبهشت برای خلق حماسه ای دیگر به صحنه می آیند.
نیک سرشت ادامه داد : در دولت یازدهم اقدامات ارزشمند برای افزایش رفاه اجتماعی در جامعه انجام شده است و با ارایه برنامه های منسجم روند افزایش اشتغال همچنان در کشور ادامه می یابد.
وی یادآور شد : سایر نامزدهای انتخاباتی از عملکرد خوبی در دوران انقلاب اسلامی برخوردار هستند و باید با رویکردی منسجم، نامزدها برای خلق حماسه دیگر از آحاد جامع برای مشارکت پرشور دعوت کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.