به گزارش ایرنا، ادامه واکنش ها به ریزش معدن یورت زمستان آزاد شهر و ادامه آواربرداری و انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ایجاد ستادهای انتخاباتی و سخنرانان و مدعوین کشوری در این ستادها در صدر خبرهای شبکه های اجتماعی در استان سمنان قرار داشت.
**اخبار محلی در شبکه های اجتماعی سمنان
- تصاویر و خبرهایی از فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان های مختلف استان سمنان در فضای مجازی استقبال زیادی داشت.
- سیلاب ناشی از بارش 18.2 میلی متری باران روز جمعه 15 اردیبهشت 96 در شهرستان دامغان، به شبکه آبرسانی و زمین های کشاورزی مناطق روستایی خسارت زد.
- گرفتن عکس سلفی با قطار مسافربری در مینی ایستگاه زرین دامغان، بامداد شنبه 16 اردیبهشت یک مرد 26 ساله را به کام مرگ فرستاد.
** اخبار کشوری در فضای مجازی استان سمنان
- در ادامه خبرهای مربوط به معدن زغال سنگ زمستان یورت‌ آزادشهر، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در بین خانواده ها و کارگران برای دلجویی از آنان حاضر شد که تصاویر آن منتشر شد.
-اخباری از قابلیت تحقق وعده های مختلف نامزدهای ریاست جمهوری در حوزه های مختلف منتشر شد که بررسی قول افزایش یارانه ها از مهمترین مباحث در فضای مجازی سمنان بود.
- بخش هایی از سخنرانی‌های نامزدهای مختلف انتخابات ریاست جمهوری از سوی طرفدارانشان در فضای مجازی استان سمنان انتشار یافت.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.